čtvrtek 13. června 2013

Absolventi

Pár fotek ze včerejších obhajob absolventských prací. :)
Anička



Proč se nenechat vyfotit, když mi to aspoň jeden den v roce slušelo, že? :D


Ty šaty jsem si zamilovala ♥







jedna školní :D




Omlouvám se za přesvětlenou fotku, kamarád neumí fotit :D



6 komentářů:

  1. Slečna v růžovém má úžasný vlasy! :) Všem to moc sluší, ale nejhezčí šaty jsou určitě s kloboučkem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slečna v růžovém chce svoje vlasy prodat :D Jinak děkuju za pochvalu šatů, tak dlouho jsem je okukovala, až jsem si je koupila :)

      Vymazat
  2. Ten klobouček!!! Takovej jsem sháněla tak dlouho, až jsem vlastně zapomněla, co to vlastně sháním. Teď se mi to však vybavilo všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo...Z čeho že jsi to vlastně absolvovala?

      Vymazat
    2. Klobouček je z Gatu, pořídila jsem si ho asi před rokem a konečně našel upotřebení. Nedávno jsem koukala a mají je tam znovu.
      Měli jsme obhajoby absolventských prací, tzn. žák si vybere libovolné téma, to celý rok zpracovává a pak to na obhajobách prezentuje. Taková mini bakalářská práce na základce.

      Vymazat
    3. Jinak já měla téma "Výtvarný obor v ZUŠ Liberec a tvorba animovaného filmu" :)

      Vymazat