neděle 20. října 2013

Zombiewalk Liberec 2013

Nejočekávanější akce tohoto roku! Tedy aspoň co se mě týče. A musím říct, že jsem si to maximálně užila a bylo to stokrát lepší než loni. Už jenom proto, že letos nemrzlo a nepadal sníh :D  Ale hlavně-letos jsem tam byla se super lidma, byla hrozná sranda a nikdo už v průvodu nepištěl jak "vlhká třináctka". Na rozdíl od loňska...  No a vlastně i maska se mi povedla víc jak loni. Mohla jsem si to víc promyslet a nedělat to na poslední chvíli. Bohužel jsem ale doma neměla latex, tak jsem musela improvizovat a použít Herkules. A řeknu vám: UŽ NIKDY!!! Nemohla jsem pořádně mluvit, praskal mi z toho celý obličej a při sundávání jsem měla pocit, že si odlupuju svou vlastní kůži. Ovšem na první pokus to dopadlo docela obstojně, to se musí nechat (ale počkejte za rok, to bude teprv něco :D )
Zde přikládám jenom pár fotek. Fotila jsem spíš tak symbolicky pro sebe, abych měla něco na památku, než abych lítala s foťákem sem a tam. Kdybyste ale chtěli přeci jen vidět víc fotek, tak ZDE, a nebo profi fotky ZDEZDE a ZDE.  
A když už jsme u toho, ráda bych vás pozvala na mojí facebookovou stránku Anna's photography. To ale neznamená, že bych blog chtěla nějak zanedbávat. Na facebooku bude spíš jen takový výběr toho nejlepšího :)







Žádné komentáře:

Okomentovat