čtvrtek 7. listopadu 2013

What's new?

Ahoj všichni!
Právě čtete pravděpodobně nejdelší článek, který se na tomto blogu dosud vyskytl. Ráda bych vás v tomto článku informovala o pár změnách, které na blogu chystám, abych to trošku posunula na "vyšší level", jak se říká :) Chtěla bych v článcích udělat nějaký řád, aby se lépe četly, byly sjednocené a aby případní odběratelé věděli, kdy mohou článek očekávat.
Jak jste si jistě všimli, není tohle první What's new?, které uveřejňuji. Ale zatímco ty předchozí byly spíš tak nějak o všem možném i nemožném, co se mi honilo hlavou, od tohoto článku chci být trochu důslednější a What's new? psát podle nějaké ucelenější osnovy, dá-li se to tak nazvat. Proto vždy na začátku shrnu opravdu to, co je nového, dále vám napíšu něco málo o tom, co se chystám fotit, na co se můžete na blogu těšit atd. (přeci jen je to fotoblog), popřípadě vám hodím odkazy na nějaké zajímavé články, co se týče focení atd. :)
Dále bych pak chtěla napsat něco o tom, co právě čtu, na co koukám za filmy, co poslouchám atd. Musím říct, že já osobně nijak neholduju článkům tipu "Já a jenom já, aneb vítejte v době narcismu", ale vim, že hodně lidí tyhle články prostě žere a tak proč nezkusit něco takového vklínit každý měsíc mezi články s fotkama, ať si taky trochu počtete, že? Což mi připomíná další věc a tou je to, že se budu snažit se trochu rozepisovat právě u článků s fotkama. Já sice vždycky přesně vim, co bych chtěla napsat, ale bohužel mým nedostatkem (jedním z mnoha) je to, že neumím formulovat svoje myšlenky do slov a ještě ke všemu jsem děsně líná psát, o nedostatku času nemluvě. Ale náprava se chystá, nebojte :)

I want to be a dancer aneb jedna prázdninová :)

Aby toho psaní ale nebylo zas moc, vrhnu se už rovnou na What's new? za říjen:

Fotografování tento měsíc
Začla jsem fotit lidi! No vážně. Totiž, rozumějte-dřív jsem fotila radši makro, přírodu a tak a co se týče lidí, byla to se mnou bída. Znáte to-musíte člověka pořád někam natáčet, říkat, jak se má tvářit, on je z toho potom nervózní a nakonec ty fotky nedopadnou třeba tak,  jak by chtěl. A proto jsem radši fotila přírodu. Ale řeknu vám, že focení lidí je mnohem větší sranda a můžete při tom plně upustit uzdu svojí fantazie :) A proto jsem se rozhodla pro koupi odrazový desky (kterou budu mít tak za sto let až budou peníze). Dále na mým pomyslným wishlistu přibyl lomofoťák. No přiznejte, nepořídili byste si ho už jenom pro ten jeho dising? Vim, že je to asi úchylný, ale mě ty barevný mini krabičky s obřím bleskem přijdou prostě roztomilý! Co se týče nějakého toho focení, mám toho hrozně moc v plánu, bohužel jen minimum z toho je na zimu ale i tak se máte na co těšit. Nahlédnu-li do trochu ještě vzdálenější budoucnosti (rozumějte leden), strávím zimní prázdniny na Mauriciu a na Madagaskaru, kde hodlám fotit jak divá, takže se máte určitě na co těšit :)

Co čtu
Vážně to chcete vědět?Dobrá tedy-povinnou literaturu! Díky Starému zákonu a Řeckým bájím a pověstem nemůžu číst nic jinýho, ale snad nám dají teď ve škole na chvíli pokoj. V knihovně jsem si proto půjčila Čachtickou paní, která je zatím méňě brutální, než jsem si myslela, ale tak třeba se to ještě rozjede, že? :D


Je libo film?
Tento měsíc spíše divadelní hru (ikdyž natáčenou). Dobytí severního pólu prostě neomrzí :) A jelikož si poslední dobu libuju v tom přečíst nějakou knížku a pak co nejdříve zkouknout film, nese se tento měsíc v duchu Bathory, Jany Eyrové (ikdyž tu jsem četla už asi před třemi roky) a Hunger Games. 

Co poslouchám?
Poslouchám maminku, tatínka a rádio Impuls :D  Takhle nějak to před lety stálo na mým hnusným, žlutým tričku s reklamou na Impuls. Jen jsem si na to vzpomněla...  A upřímně neposlouchám ani jednu ze tří variant. Co ale poslouchám a na čem poslední dny ujíždím jsou soundtracky z Amélie. Protože jestli jde hudbou vyjádřit Paříž, je to právě tahle hudba, kterou jsem si naprosto zamilovala ...stejně tak, jako jsem si před lety zamilovala právě Paříž. 




Tak to už je pro dnešek opravdu vše :)

Žádné komentáře:

Okomentovat