sobota 22. února 2014

INSTAtýden na lyžích

Musím říct, že tehle lyžák jsem si vážně užila. Obecně akce tohodle tipu miluju. Přiznávám, že lyžuju furt stejně blbě, což ovšem mé dojmy z lyžáku ani v nejmenším nekazí :) Zrcadlovku jsem s sebou nebrala, to dá rozum, nicméně mobil také v nouzi nejvyšší postačí a fotky jsem mohla aspoň prohnat přes Instagram :)  


Nikdy by mě nenapadlo, že to bude černobíle vypadat tak dobře...

Výhled z pokoje

Jedna rychlovka z lanovky

Jo, výhled z balkonu fakt dobrej :)

Miluju úpravy v Instagramu :)

Jsem ráda, že je mám :)

Nikdy bych nevěřila, že může bejt sjezdovka tak fotogenická

Z toho focení hor se stává posedlost, ale když ono tohle v Čechách není :/

Teda-ono to ve skutečnosti tak depresivně nevypadalo, to ten Instagram :D

Něčím se dopovat musíme, že :P

První den a už nám hrabe :)

Doping číslo dvě

Naše lyžařská grupa :D

Tak jo, PudingCamera asi není úplně nejšťastnějším řešením :/ Ale když já to rybí oko tak strašně chtěla! 

Žádné komentáře:

Okomentovat